Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Grått...

Av Peter - 22 juli 2010 07:49

Huja idag e det tråkigt väder, det är grått och det är lite rått i luften men vi hoppas på det bästa att det vänder idag. Sitter på tåget och väntar på att det ska avgå, även denna gång mot L-vika. Fast idag blir det en annorlunda dag det blir bara halv dag idag så det blir från halv 9 (när jag kommer fram till L-vika) till ca 12-12,30. Sen bär det av till Borlänge igen, det blir nog några samtal idag oxå då posten har lämnat en avi till ett annat företag hos oss, dom e väl för bra dom där på posten som delar posten fel?? haha


   Ganska glad idag fast det är grått. =)

Nu har tåget börja åka iaf och jag ska trycka ner en banan. Kom på att tänka på att det är torsdag idag, vad fort den här veckan har gått och imorgon så ska jag hämta ickisen, det kommer bli kanonkul för jag har saknat henne så otroligt mycket. Undrar vad vi ska hitta på för något? hmm ja det visar sig vad hon vill göra iaf. Kanske ta oss ut till strutsfarmen kanske? men som sagt det visar sig.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 26 juli 2017 18:41

Då har man börjat jobba igen och såhär efter endast 2 dagar känner jag rent spontant att det är dags att gå vidare och byta jobb redan nu när man ändå ska flytta nästa år. Nu måste man bara fundera på vårt man ska flytta och så vidare. Fru Blom vill ...

OJ!

Av Peter - 23 juli 2017 09:36

Nu såg jag att jag hade denna blogg på facebook på "den här dagen". Ni vet när man kan se minnen sen tidigare år på facbook. Det har asså gått 7 år sen jag skrev sist, 7år?! nåja det är så mycket som har hänt sen sist så jag vet inte vart jag ska b...

Av Peter - 16 oktober 2010 20:52

Wow, så bra gick det. Jag som skulle skriva varje dag mm det höll ett tag sen blev det bara neee nu skiter jag i det men nu uppdaterar jag lite iaf. Så vad har hänt sen sist? hmm jadu jag har börjat med muay thai får bort min "putmage" så nu e man ...

Av Peter - 2 augusti 2010 23:35

Nee jag orkar inte blogga idag kan ta det imorgon, jag wowar nu så tjillevippen... ...

Av Peter - 1 augusti 2010 23:16

Idag har jag ingen lust att blogga så jag skriver lite bara för datumets skull.   vi har varit ute idag och sparkcyklat, jag har velat dra ut tanden men icke då så nu ska vi sova eller iaf jag icka sover juh redan sedan länge. ska bli skönt att f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards