Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

Fredag...

Av Peter - 23 juli 2010 11:56

Jaha då var det fredag igen, väldans vad fort den här veckan har gått. Idag ska jag hämte mitt lilla hjärta Icka. Det ska bli sjukt kul att få träffa henne igen. Krama om henne =) undrar vad man ska göra i helgen då? möjligtvis blir det en tripp till farfar det kommer att bli roligt fast det blir juh bara över natten så det e inga problem, lite tråkigt bara men men det finns mer tid till det hihi.


Så annars? jo det är bra fick mitt bredband igår så det är jättebra =), vädret är fint inte jättevarmt men ändå skönt ute. Blir nog en hel del ute nu i helgen ändå. Nu e bloggen sen för jag hade faktiskt glömt att blogga imorse men det gör inget då den kommer nu. Chattat med samma folk vilket är jättekul med tanke på hur samtalen utvecklar sig. =D Jag längtar som fan nu till MT ska börja terminen. Kollade in Rättviks MT klubb dom verkar köra hela sommaren med, vi i KC har juh sommaruppehåll. men men vi kommer igång i slutet av augusti så då kör vi stenhårt. Borde åka till lokalen sen ngn dag för att injuta känslan.. =) vad händer mer idag då? ja jag ska som sagt hämta icka sen kommer vi hem typ vid 7 ikväll sen blir det väl att ta det lugnt antagligen slå upp tältet. fixa ordning lite hemma, ställa undan fotoblixtarna kanske på ett bättre ställe? kanske tvätta. Detta säger jag nu men sen då vi kommer till den tidpunkten så gäller nog helt annat haha.


Nu sitter man i Norberg en timme innan man skulle ha kommit bara för att man kom med en tidigare buss. Så nu sitter man drar i sig lite mat på Myntgrillen.

inget exklusivt ställe men det har stil =).

Självklart har mobilen dött oxå satans fotjuice. Men men ingen ié att klaga då det inte hjälper. =)


Så vad ska man göra i lilla Norberg? det tydligen HBT-festival nu. Kul, extra kul att det händer ngt i Norberg... Nu ska vi se nu e en halvtimme innan jag skulle ha kommit fram hihi.


Kom på och tänka på att på sån här liten ort MÅSTE ju bolaget finnas så man kan koppla bort eländet att man bor på ett sånt här ställe... uff. Lite små tråkigt man har redan när man sitter här och nyss ätit upp maten. Jag menar vad ska man göra och här ska man vara kvar till 4, TILL 4!! tur att man kan umgås med icka snart så det blir lite roligare iaf. Kanske skulle dra sig till den här HBT-festivalen och titta? Ni kanske inte vet vad HBT är för något? det tänkte jag inte på utan jag bara skrev precis som om det vore självklart att alla visste vad den förkortningen står för haha nåja HBT står för Homosexuella, Bisexuella och Transexuella. Så nu vet ni det.


Finns det något mer i tankarna? hmm ja det finns det men det tänker jag inte skriva här haha. Frågan är bara hur i helvete det kunde bli såna tankar? har juh inte haft såna tankar förut, inte medvetna iaf...tror jag. Äsch strunt samma lika bra att inse att här e här och nu e nu.


Något mer? ja det e de väl alltid. Men jag kommer inte på något intressant att skriva just nu så det får bli ett litet glapp till nästa gång jag får blogglust men det kommer nog en å annan bild nu oxå till dagens blogg =) bara att hålla ut så länge.


Tills nästa gång tjillevippen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peter - 26 juli 2017 18:41

Då har man börjat jobba igen och såhär efter endast 2 dagar känner jag rent spontant att det är dags att gå vidare och byta jobb redan nu när man ändå ska flytta nästa år. Nu måste man bara fundera på vårt man ska flytta och så vidare. Fru Blom vill ...

OJ!

Av Peter - 23 juli 2017 09:36

Nu såg jag att jag hade denna blogg på facebook på "den här dagen". Ni vet när man kan se minnen sen tidigare år på facbook. Det har asså gått 7 år sen jag skrev sist, 7år?! nåja det är så mycket som har hänt sen sist så jag vet inte vart jag ska b...

Av Peter - 16 oktober 2010 20:52

Wow, så bra gick det. Jag som skulle skriva varje dag mm det höll ett tag sen blev det bara neee nu skiter jag i det men nu uppdaterar jag lite iaf. Så vad har hänt sen sist? hmm jadu jag har börjat med muay thai får bort min "putmage" så nu e man ...

Av Peter - 2 augusti 2010 23:35

Nee jag orkar inte blogga idag kan ta det imorgon, jag wowar nu så tjillevippen... ...

Av Peter - 1 augusti 2010 23:16

Idag har jag ingen lust att blogga så jag skriver lite bara för datumets skull.   vi har varit ute idag och sparkcyklat, jag har velat dra ut tanden men icke då så nu ska vi sova eller iaf jag icka sover juh redan sedan länge. ska bli skönt att f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards